Re: [Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Nie, 12 Kwi 2009, 20:50:02 CEST

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, April 12, 2009 7:12 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych -
instruktorów

> Zdecydowanie, nie odpowiada mi forma w jaką zacząłeś tę dyskusję. Nie
> usłyszałem "przepraszam", nie przeczytałem jakiegoś przyznania się do
błędu.

> Kowlaka, było jednak na to stać i przeprosił Cie osobiście.

Nie jestem adwokatem Czesława, ani nie mam przed sobą dokładnego zapisu
całej tej dyskusji, skądinąd interesującej (i niepokojącej)
a niepotrzebnie budzącej tyle emocji i zacietrzewienia.
Wydaje mi się jednak, że "przewinienia" obu stron są dość niewspółmierne.
Czesław tylko opisał rzeczywistość wymieniając członków RN którzy głosowali
za projektem odbierającym dużej liczbie drużynowych prawo wyborcze.
Natomiast Kowlak użył wobec Czesia słowa uważanego za obelżywe, a na dodatek
użył brzydkiego argumentu oceniając jakość człowieka po jakości technicznej
stworzonej przez niego strony internetowej. To tak samo jakby dyskredytować
innego rozmówcę za to że kiepsko śpiewa, ma stary samochód albo krzywe
nogi...
Mam nadzieję, że z "waszej" strony to tylko przeczulenie na punkcie
honoru...

pozdrawiam wielkanocnie
GS