[Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

Nie, 12 Kwi 2009, 21:03:43 CEST

Dnia 12-04-2009 o 20:50:02 Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl> napisał(a):

> Wydaje mi się jednak, że "przewinienia" obu stron są dość niewspółmierne.

To prawda.
> Czesław tylko opisał rzeczywistość wymieniając członków RN którzy
> głosowali
> za projektem odbierającym dużej liczbie drużynowych prawo wyborcze.
> Natomiast Kowlak użył wobec Czesia słowa uważanego za obelżywe,

To już nie. Czesław nie tylko wymienił osoby które są członkami zespołu w kontekście przyjętego rozwiazania co do czynnego prawa wyborczego, ale jednocześnie skłamał wskazując, że powodem takiego zapisu w projekcie była niska ocena drużynowych. Po tej manipulacji wykorzystał uprawnienia moderatora forum i zamknął wątek, uniemożliwiając np. mi odniesienie się do tego kłamstwa. W dodatku nie rozumie tego, że źle zrobił i dalej w tym brnie.
A czy to Kowlak opisał rzeczywistość czy nie - nie mnie oceniać.

> Mam nadzieję, że z "waszej" strony to tylko przeczulenie na punkcie
> honoru...

Zasadniczo nie lubię manipulantów, niezależnie od tego, czy się z nimi zgadzam, czy nie w kwestiach merytorycznych. I w tym kontekście rzeczywiście nie zamierzam udawać, ze deszcz pada, jak ktoś pluje. Moje postrzeganie drużynowych jest bardzo wysokie. Prowadzę próby instruktorskie, kieruję KSI, prowadzę szkolenia i krzywdzi mnie jak jakiś...inny instruktor ogłasza, że nisko oceniam drużynowych.

> pozdrawiam wielkanocnie
> GS

Ja również.
Ryszard