Re: Re:[Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pon, 13 Kwi 2009, 00:00:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, April 12, 2009 9:03 PM
Subject: Re:[Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych -
instruktorów

> To już nie. Czesław nie tylko wymienił osoby które są członkami zespołu
> w kontekście przyjętego rozwiazania co do czynnego prawa wyborczego,
> ale jednocześnie skłamał wskazując, że powodem takiego zapisu w projekcie
> była niska ocena drużynowych.

Skłamałem ?
===CYTAT===
Jak na razie, na liście Czuwaj, dwóch członków zespołu statutowego
potwierdziło że tak nisko oceniają tych drużynowych że chcą pozbawić ich
czynnego prawa wyborczego.
(..)
Podobno projekt był głosowany wiec jeszcze co najmniej 4 osoby z tego wykazu
nisko oceniają tych drużynowych.
Drodzy Drużynowi !
Za kilka dni rozpoczyna się "kampania wyborcza" na Zjazd ZHP.
Pytajcie kandydatów czy tak samo nisko Was oceniają.
===CYTAT===
Skłamałem ?

Przecież oceniasz ich kwalifikacje wyborcze
niżej niż przysłowiowego instruktora d/s jednolitosci
lamperii w harcówkach.
Czy to nie jest niskie ocenienie
ich kwalifikacji wyborczych ?
I kto tu kłamie ?

Bo nawet jesli piszesz:

> Moje postrzeganie drużynowych jest bardzo wysokie.
> Prowadzę próby instruktorskie, kieruję KSI,
> prowadzę szkolenia i krzywdzi mnie jak jakiś...inny instruktor
> ogłasza, że nisko oceniam drużynowych.

to nie zmienia faktu
że w kwestti kwalifikacji wyborczych
drużynowych bez stopnia instruktorskiego
"... tak nisko oceniasz ..."

Nie zmienia faktu.
Choćbyś nie wiem jak głośno
suponował innym kłamstwo.

> Po tej manipulacji wykorzystał uprawnienia moderatora forum
>  i zamknął wątek,
> uniemożliwiając np. mi odniesienie się do tego kłamstwa.

Zamknałem wątek bo Kowlak chamsko mnie obrażał.
Zamknałem w chwili emocji na jego chamskie zachowanie.
Po kilkudziesieciu minutach ochłonałem i otworzyłem wątek.
I przyznałem sie do błędu:
"....Fakt, zareagowałem impulsywnie...."

A Ty co twierdzisz ? A no że (wbrew powyższemu):

> W dodatku nie rozumie tego, że źle zrobił i dalej w tym brnie.
> A czy to Kowlak opisał rzeczywistość czy nie - nie mnie oceniać.

No własnie . Kto tu czego nie rozumie ?
A może rozumie tylko ....

> Zasadniczo nie lubię manipulantów, niezależnie od tego,
> czy się z nimi zgadzam, czy nie w kwestiach merytorycznych.
> I w tym kontekście rzeczywiście nie zamierzam udawać,
> ze deszcz pada, jak ktoś pluje.

I kto tu manipuluje ?

A może faktycznie przestań udawać ?

Czesław