Re: [Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 12 Kwi 2009, 21:51:48 CEST

> Nie jestem adwokatem Czesława, ani nie mam przed sobą dokładnego zapisu
> całej tej dyskusji, skądinąd interesującej (i niepokojącej)
> a niepotrzebnie budzącej tyle emocji i zacietrzewienia.

Masz do tego prawo, uwarzać, że to tylko niepotrzebne emocje.

Ja to oceniam inaczej. Blokowanie wątku na forum uniemożliwiajace
jająkolwiek dalszą dyskusję uważam, za nadużycie. Jeśli nie widzisz w tym
nic złego - to Twój osąd. Mój jest inny. Dyskusja jest potrzebna, nawet
jeśli się nie zgadzam z oponentem.

Kneblowanie jej, w jakikolwiek sposób budzi mój sprzeciw.

Na koniec... też uważam, że Kowlak pojechał bardzo, bardzo brzydko. Ale stać
go było na przepraszam. Czesław uważa, że dobrze zrobił. Dla mnie Czesław
przestał być partnerem w dyskusji.

> Mam nadzieję, że z "waszej" strony to tylko przeczulenie na punkcie
> honoru..

Tak, masz rację. Lubię dyskutować z osobami uczciwymi. Mam na tym punkcie
przeczulenie. Przepraszam.

Seascout