Re: [Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 13 Kwi 2009, 22:31:48 CEST

W dniu 12 kwietnia 2009 21:28 użytkownik marcin wojtczak
<majcin w autograf.pl> napisał:

> Konkluzja dla mnie jest taka:
> Aparat pisze statut pod siebie, aby ograniczyć niepewny głoś drużynowych w
> obsadzie stanowisk i aby pozyskać głosy pozostałych członków zespołu
> statutowego dorabia do tego ideologię o wychowawczej roli proponowanych
> rozwiązań, a ci "kupując" to odgrywają rolę "pożytecznych idiotów".

To ja też dla odmiany nie zgodzę się z tobą Marcinie, choć cię nie
znam, to jednak zazwyczaj zdanie mamy podobne.
Jednak tym razem twój osąd wydaje mi się mocno przesadzony.

Rzeczywiście sprawa jest dość nietypowa, wszelakie fronty nie mają
zastosowania, Trójkąt stał się Kołem itp :]

Jednakże co jak co, ale osoby takie jak Darek Brzuska, Ryszard
Rutkowski, czy Cyryl posądziłbym prędzej o bycie aparatem
fotograficznym, lub aparatem ortodontycznym, niż aparatem urzędniczym.
Serio.

Tak więc może jednak spróbujmy porozmawiać o tak ważnej sprawie jaką
jest nowy statut - bez emocji, bez przesadnej ironii, bez "ad
personam". Bo co jak co, ale raczej WSZYSTKIM wam (a może nam) zależy
na tym, aby statut był rzeczywiście dobrze napisany. I nie posądzam
żadnego z was o bycie betonem.

Więc może tak czas ochłonąć?