[Czuwaj] Re: Nowy odcinek TV Skaut

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 17 Kwi 2009, 13:20:09 CEST

W dniu 17 kwietnia 2009 13:15 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> Nie nie, Górek, to nie tak. O ile wiem, chłopaki z TV Skaut pracują na sprzęcie, który nie jest własnością ZHP.
> Ale z całą pewnością nie jest to sprzęt tani i mało profesjonalny.

No dobra może z amatorskim to przesadziłem, choć dzisiaj produkcje
małoformatowe można zrobić za pomocą zwykłego statywu i taniej kamery
HD, a także darmowego softu do montażu :)

Chodzi mi o to, że do tej pory mówiono, że się nie da bo za drogo by
wyszło taki sprzet skombinować. Albo robiło się na takim sprzęcie, ale
co z tego że sprzęt, skoro...... :>

goo