[Czuwaj] Nowy odcinek TV Skaut

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Sob, 18 Kwi 2009, 13:12:38 CEST

"Robert Majer" <robert.majer w gmail.com> napisał(a):
 > albo jestem ślepy albo nie ma w materiale "konopnickiej 6?"
 >
 > ps. warto napisać GK ZHP zamiast gk zhp

Wzrok masz dobry, tego materiału rzeczywiście nie ma.
Nie wiem dokładnie jak to się stało, ale podobno były jakieś problemy z jego autoryzacją. To znaczy materiał został zrobiony w taki sposób, że osoby w nim prezentowane nie zgodziły się by je pokazywać.
Ale jak mówię, nie wiem dokładnie o co chodziło, może więcej na ten temat napisze obecny na liście Wojtek Puchacz?

I jeszcze jedna uwaga: na stronie TV Skaut zaczęły pojawiać się newsy w formie tekstowej. To bardzo dobry pomysł, ale jeden z newsów budzi wątpliwości. W tekście pod rzucającym się w oczy tytułem "Harcmistrz harcmistrzowi nierówny?" napisano że RN zmieniła zasady zdobywania stopni instruktorskich i że "jednostki podległe GK ZHP" zastanawiają się nad protestami w tej sprawie. Niestety, z dziennikarskiego punktu widzenia ta informacja nie jest wystarczająco rzetelna - bo, po pierwsze nie opisano w niej co dokładnie się zmieniło (a tylko jakiego obszaru dotyczą zmiany), po drugie nie wyjaśniono co wzbudza sprzeciw tych jednostek a po trzecie i najważniejsze, na czym ma polegać to zasygnalizowane w tytule różnicowanie i wartościowanie harcmistrzów przez RN ?
Nie chcę żeby to co pisze zostało odebrane jako czepianie się. Po prostu chciałem zwrócić uwagę że w ten sposób może pisać "Fakt", ale nie telewizja harcerska.

Pozdrawiam, Michał