[Czuwaj] List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 24 Kwi 2009, 10:50:46 CEST

Michale, dziwi mnie jednostronność i niesprawiedliwość Twojej "tabloidowej"
oceny.

My (KPW) też uważamy, że zasadniczo i docelowo wszsycy drużynowi powinni być
instruktorami. Ale należy to osiągnąć innymi metodami niż odbieranie
czynnego prawa wyborczego.
W liście zwracamy uwagę także na drugi aspekt zmian proponowanych przez
zespół statutowy - praktycznie nieograniczoną możliwość przzyznawania
czynnego prawa wyborczego instruktorom nie pełniącym konkretnych funkcji.
Naprawdę nie dostrzegasz tego, że w proponowanym nowym statucie 17-letnia
dziewczyna prowadząca gromadę zuchową w wiosce straci czynne prawo wyborcze,
a zyska je wąsaty druh podharcmistrz Zenek z Zespołu ds. Układania Kanadyjek
w Magazynie na Bazie?!

pozdrawiam
GS