[Czuwaj] List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 24 Kwi 2009, 15:22:55 CEST

No to po kolei.

Wybrana Rada Chorągwi zatrudnia sobie pana Grze..  ee Zdzisława X na
stanowisko Komendanta Chorągwi. Pan Zdzisław ma już zdobyty kiedyś
stopień harcmistrza pols... eee harcmistrza :) Czyli jest tak naprawdę
druhem Zdzisławem. Czy funkcja Komendanta Chorągwi będzie normalną
funkcją instruktorską, która będzie mu zaliczała służbę, uprawniała do
czynnego prawa głosu itp, czy jedynie "zawodem" jak każdy inny - to
znaczy równie dobrze mógłby pełnić tą funkcję w PCK, czy OSP?

Oto mnie się rozchodzi :)

g00rek