[Czuwaj] List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Pią, 24 Kwi 2009, 15:28:58 CEST

On Fri, 24 Apr 2009 15:22:55 +0200, Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com> wrote:

> No to po kolei.
>
> Wybrana Rada Chorągwi zatrudnia sobie pana Grze..  ee Zdzisława X na
> stanowisko Komendanta Chorągwi. Pan Zdzisław ma już zdobyty kiedyś
> stopień harcmistrza pols... eee harcmistrza :) Czyli jest tak naprawdę
> druhem Zdzisławem. Czy funkcja Komendanta Chorągwi będzie normalną
> funkcją instruktorską, która będzie mu zaliczała służbę, uprawniała do
> czynnego prawa głosu itp, czy jedynie "zawodem" jak każdy inny - to
> znaczy równie dobrze mógłby pełnić tą funkcję w PCK, czy OSP?
>
> Oto mnie się rozchodzi :)
>
> g00rek

No, teraz trochę jaśniej, ale przeczytaj sobie co wcześniej pisałeś - o Radzie Naczelnej, nie RCH.

W przypadku, gdyby funkcja z wyboru (KCH< Naczelnik) miałaby być wyłącznie zawodem, to po co w ogóle wymóg stopnia instruktorskiego?
Nie wyobrażam sobie komendata chorągwi spoza ZHP i żadne argumenty o menadżerowaniu mnie nie przekonają.

Ryszard