[Czuwaj] List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 24 Kwi 2009, 15:35:46 CEST

W dniu 24 kwietnia 2009 15:28 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> No, teraz trochę jaśniej, ale przeczytaj sobie co wcześniej pisałeś - o
> Radzie Naczelnej, nie RCH.
> W przypadku, gdyby funkcja z wyboru (KCH< Naczelnik) miałaby być wyłącznie
> zawodem, to po co w ogóle wymóg stopnia instruktorskiego?
> Nie wyobrażam sobie komendata chorągwi spoza ZHP i żadne argumenty o
> menadżerowaniu mnie nie przekonają.

Ok to czemu jednak nie zastanowić się nad podziałem na instruktorów
(wychowawców) i kadrę (jak zwał tak zwał)?

Czy to czynne prawo to cos niezbednego, to Król Bodźców, to coś bez
czego nikt nie podejmie się żadnej funkcji? :) Czy może warto własnie
oddzielić funkcje:

-wychowawcze
-zarządcze
-administracyjno-pomocnicze?