Fw: Re: Re: [Czuwaj] List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 24 Kwi 2009, 16:00:02 CEST

W dniu 24 kwietnia 2009 15:54 użytkownik Maciej Sas <ikpsas w interia.pl> napisał:

> [...]

Maciek - mam spore problemy z odczytaniem kto co pisze.
Bez znaków ">" jeśli to piszesz ty i pod cytatem jeśli można, ok? :)

g00rek
(który czasami sam się zapomina i zdarzy mu się napisac nad cytatem -
to teraz norma w korporacjach, jednak na liście gdzie dyskutuje iles
osób tak jest przejrzyściej).