[Czuwaj] Re: List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 24 Kwi 2009, 19:10:02 CEST

Dnia 24-04-2009 o 15:29:47 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Czy funkcja Komendanta Chorągwi będzie normalną
> funkcją instruktorską, która będzie mu zaliczała służbę, uprawniała do
> czynnego prawa głosu itp, czy jedynie "zawodem" jak każdy inny - to
> znaczy równie dobrze mógłby pełnić tą funkcję w PCK, czy OSP?
> Oto mnie się rozchodzi
> g00rek

No i mylisz się. Według tego co chce nam zaserwować RN, nie będzie
zaliczała służby, bo wogóle nie będzie musiało być zaliczonej służby.
Proste ?
No i co w ten sposób chcą osiągnąć?

sikor

> Kowlak napisał:
> W ZHR mówicie do siebie per PAN

A co to ma do rzeczy? Jak czekał 2 lata to teraz jest w ZHR i dobrze
zrobił.
Zagłosował nogami a teraz pisze nam dlaczego. Coś w tym złego?

sikor