[Czuwaj] Re: Re: List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 25 Kwi 2009, 00:14:30 CEST

W dniu 24 kwietnia 2009 23:35 użytkownik Janusz Sikorski
<jsikorski w wp.pl> napisał:

> Struktura ZHP w tym przypadku ma niewielkie znaczenie. W związku z tym to
> zwykła zaczepka,
> do tego głupia bo pozbawiona podstaw.

Sikor kurde znamy się trochę, nawet widzieliśmy kilka razy, ale tym
razem ja cię zupełnie nie rozumiem. Wiem o co ci chodzi (choć
zazdroszczę samopoczucia nieomylności) ale myślę że lepszym
rozwiązaniem (i skuteczniejszym) będzie jak na następne spotkanie RN
podejdziesz pod budynek i będziesz konsekwentnie z rozbiegu uderzał
głową w budynek. Albo nogą. Albo ręką. Czymkolwiek. Efekt będzie
podobny (zerowy), a jeszcze nikogo nie zdenerwujesz.
Heh.