ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 09:17:11 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of marcin wojtczak
Sent: Tuesday, April 28, 2009 8:47 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Jedrula pisze:
> Dokładniej to na Jambo, jego szef pożyczył parę tysięcy Związkowi (tj.
> reprezentacji na Jambo), żeby wyjazd doszedł do skutku.
> Te parę tysięcy to 250...
>
> A teraz związek spłaca ten dług.
>
> Jędrzej

Piszesz tak bo wiesz, czy tylko tak myślisz?

Sprawa ta była wałkowana na liście i zapamiętałem z niej, że:
1. dług fundacji Jambo nie obciąża ZHP, jest długiem formalnie
niezależnego podmiotu.
2. wierzyciel nie ma zamiaru egzekwować spłaty długu.

Marcin Wojtczak

Potwierdzam!
[jako Wiceprezes Fundacji Światowe Jamboree Skautowe]
:)

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl