[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 11:31:06 CEST

Witam wszystkich,

Rafal Klepacz podpisujacy się jako "Seascout" dokonal
kolejnego zaklamania rzeczywistosci probujac oczernic
Zbyszka Popowskiego i mnie piszac:

> od

a potem Jedrzej Kunowski podpisujacy się jako
Jedrula napisal:

> Ja napiszę za Rafał, a on może rozwinie,
>
> Dokładniej to na Jambo, jego szef pożyczył parę tysięcy Związkowi (tj.
> reprezentacji na Jambo), żeby wyjazd doszedł do skutku.
> Te parę tysięcy to 250...
>
> A teraz związek spłaca ten dług.
>
> Jędrzej

w zwiazku z powyzszymi klamstwami oswiadczam:

1.Aby nie było wlasnie takiej sytuacji jaka zdarzyla się
z Komenda RoverWay czyli podniesieniem oplaty dla uczestnikow
o 100% w sytuacji wycofania się sponsorow imprezy czlonkowie
wladz Fundacji Swiatowe Jamboree Zbyszek Popowski (prezes fundacji)
i ja (czlonek rady fundacji) pozyczyli fundacji
na 20 lat po 250 000 zl najnizej mozliwie oprocentowanej
pozyczki w żaden sposób niezabezpieczonej przez fundacje
i w żaden sposób nie wymagalnej do splaty - w umowie pozyczki
nie ma zadnych mechanizmow nakazania splaty czy kar wynikajacych
dla fundacji z braku splaty tej pozyczki.

2.Cala operacja finansowa zwiazana z pozyczka zostala zarejestrowana
w Urzedzie Skarbowym i odprowadzono od niej stosowny podatek.

3.Cala operacja zwiazana z pozyczka na wniosek wladz fundacji
i komendy kontyngentu na ostatnie Jamboree zostala zbadana
przez Centralna Komisje Rewizyjna ZHP. Wynik badania zostal podany
do publicznej wiadomosci:
- pozyczka w żaden sposób nie obciaza ZHP
- pozyczka nie jest splacana przez fundacje, a co za tym
idzie przez ZHP

4.Ciagle ta sama grupa ludzi probuje zdyskredytowac sukces
800-osobowego kontyngentu na ostatnie jamboree wywolujac szum
wokół tego, ze dwoch instruktorow pozyczylo swoje wlasne
pieniadze fundacji powolanej do sfinansowania kontyngentu.
My nie mowimy, ze każdy instruktor powinien tak pomagac
w sfinansowaniu duzej imprezy harcerskiej, ale skoro już
przez gardlo nie może Wam przejsc uznanie dla naszej decyzji,
która dala wielu harcerzom mozliwosc przezycia przygody zycia,
to powinniscie mieć troche uczciwosci i powstrzymac się
od tworzenia wrazenia, ze zrobilismy jakis finansowy
przekret pozyczajac swoje wlasne pieniadze temu komu
chcielismy.

5.Mam już dosc klamstw i robienia z nas finansowych
kretow - domagam się publicznego odwolania klamliwych
wypowiedzi przez Rafala Klepacza (Sescout) i Jedrzeja
Kunowskiego (Jedrula), którzy publicznie na liscie
klamali piszac, ze dlug fundacji splaca ZHP i będą splacac
pokolenia harcerzy.

Rafal Bednarczyk