[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Wto, 28 Kwi 2009, 12:00:55 CEST

> 1.Aby nie było wlasnie takiej sytuacji jaka zdarzyla się
> z Komenda RoverWay czyli podniesieniem oplaty dla uczestnikow
> o 100% w sytuacji wycofania się sponsorow imprezy czlonkowie
> wladz Fundacji Swiatowe Jamboree Zbyszek Popowski (prezes fundacji)
> i ja (czlonek rady fundacji) pozyczyli fundacji
> na 20 lat po 250 000 zl najnizej mozliwie oprocentowanej
> pozyczki w żaden sposób niezabezpieczonej przez fundacje
> i w żaden sposób nie wymagalnej do splaty - w umowie pozyczki
> nie ma zadnych mechanizmow nakazania splaty czy kar wynikajacych
> dla fundacji z braku splaty tej pozyczki.

pomijajc kto komu,  czy chwalebnie czy nie, czy jako ZHP czy nie rozumiem,
ze gdyby nie Wasza pozyczka dla realizowanego przez Was przedsiewziecia to
moglibysmy miec podobna sytuacje organizacyjna jak teraz z RoverWay? czyli
rozumiem ze zart g00rka troche trafia w sendo  ;)  I ze ktos kto wlasnymi
pieniedzmi ratowal impreze odwoluje za podobne bledy innego organizatora?

pozdrawiam,

Marcin