[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 12:17:11 CEST

5.Mam już dosc klamstw i robienia z nas finansowych
kretow - domagam się publicznego odwolania klamliwych
wypowiedzi przez Rafala Klepacza (Sescout) i Jedrzeja
Kunowskiego (Jedrula), którzy publicznie na liscie
klamali piszac, ze dlug fundacji splaca ZHP i będą splacac
pokolenia harcerzy.

Rafale,
Ja w ogóle nie miałem zamiaru nikogo oczerniać. I jeśli tak to odebrałeś, to
najmocniej Cię przepraszam.
Nie było to w zaden sposób moja intencją. Chciałem pisac o faktach, a nie o
ludziach. I nic o ludziach nie napisałem. Przeczytaj prosze jeszcze raz.

I proszę, sprecyzuj, co mam odwołać:

czy mam odwołać to, że fundacja której fundatorem jest ZHP zaciagnęła dług?
czy mam odwołać to, że fundacja ma ten dług spłacić?
czy mam odwołac to, że dług powstał poprzez błędy w zarządzaniu
przygotowaniami do Jambo?

Dodam Rafale, ze słowa o krętach i finansowych przekrętach, pochodzą od
Ciebie, a ja ich ani razu nie użyłem.

Mam wrażenie, ze podnosisz wrzask, zeby zagłuszyc sedno mojego pytania (na
które nie padła odpowiedź):

z czego zostanie spłacony ten dług? W jaki sposób sfinansujemy, jak to
użyłeś, "przygodę życia dla 800 harcerzy"?

Seascout