[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 12:29:19 CEST

Witam,

Rafal Klepacz nie zrozumial co napisalem
przed chwila na liscie i cytujac moja
wypowiedz:

> 5.Mam już dosc klamstw i robienia z nas finansowych
> kretow - domagam się publicznego odwolania klamliwych
> wypowiedzi przez Rafala Klepacza (Sescout) i Jedrzeja
> Kunowskiego (Jedrula), którzy publicznie na liscie
> klamali piszac, ze dlug fundacji splaca ZHP i będą splacac
> pokolenia harcerzy.

zapytal co ma odwolac.

Wiec w zwiazku z tym, ze jak widze nie umiesz
czytac ze zrozumieniem pisze jeszcze raz:

odwolaj ze "dlug fundacji splaca ZHP i będą
splacac pokolenia harcerzy"

Rafal Bednarczyk