Odp: [Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie RafalaKlepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 11:50:15 CEST

Dnia 28-04-2009 o godz. 11:31 Rafal Bednarczyk napisał(a):
> Witam wszystkich,
>
> Rafal Klepacz podpisujacy się jako "Seascout" dokonal
> kolejnego zaklamania rzeczywistosci probujac oczernic
> Zbyszka Popowskiego i mnie piszac:

> a potem Jedrzej Kunowski podpisujacy się jako

> w zwiazku z powyzszymi klamstwami oswiadczam:
>
> 1.Aby nie było wlasnie takiej sytuacji jaka zdarzyla się
> z Komenda RoverWay czyli podniesieniem oplaty dla uczestnikow
> o 100% w sytuacji wycofania się sponsorow imprezy czlonkowie
> wladz Fundacji Swiatowe Jamboree Zbyszek Popowski (prezes fundacji)
> i ja (czlonek rady fundacji) pozyczyli fundacji
> [...]

Trzeba było zrobić darowizne i nie byłoby problemu ;)
(pomijając fakt, że powodem była źle skalkulowana impreza)

Oceniaj innych i pokaż swoje ulubione ciuchy!
Zobacz jak inspiruje ulica!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fstreetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=708