[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie RafalaKlepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 13:17:40 CEST

W dniu 28 kwietnia 2009 11:50 użytkownik Iwona Jakimowicz
<ijakimowicz w wp.pl> napisał:

> Trzeba było zrobić darowizne i nie byłoby problemu ;)
> (pomijając fakt, że powodem była źle skalkulowana impreza)

No Pigwa ujęła dokładnie o co mi chodzi od początku.

Czoczo i jego komenda są teraz źli, bo przez  nich nie odbędzie się
RoverWay. Nawet sformułowanie w newsie ("nie złożyli żadnych
wniosków") przecież jasno sugeruję ich winę. (Szkoda, że tak brzmi
tylko wyrwane z konekstu - nie złożyli żadnych wniosków, bo
ministerstwa wyraźnie powiedziały że na kasę nie ma szans, więc po co
składać?).

Rozumiem, że gdyby teraz dziwnym trafem powiedzmy Czoczo i Kiubik
dysponowali odpowiednią kwotą i dopłacili do RoverWaya, to staliby się
Good Guys i ich domniemane błędy w zarządzaniu imprezą odeszłyby w
niebyt?

Czytakie zadośćuczynienie wymazuje winę?