[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 12:47:31 CEST

Rafale,

Prosze Cie o trzy rzeczy.

O powstrzymanie emocji, przestanie wpisywania kąsliwych uwag. Jak słusznie
zauwazył Michał, one tylko zasmiecaja dyskusję, a nic nie dają (chyba, ze
Tobie to w czyms pomga- to prosze bardzo).

Po drugie - prześli mi tego maila, gdzie napisałem, ze dług fundacji to dług
ZHP. Dodam, ze aby nie postało takie wrażenie, to juz napisałem do Cyryla
(ale na listę):

"Cyryl, prawnie oczywiscie, dług np. Głodówki nie jest długiem ZHP. To
prawda, że nikt mi z biurka komputera w hufcu nie zabierze za długi jakiejs
fundacji.
 Ale koniec końców - kto je spłaca (te długi?). Czy nie jest tak, ze nie
robi tego ZHP jako organizacja, ale będzie musiało to zrobić jako ruch?"

Po trzeci - odpowiedz mi proszę na dwukrotnie postawione pytania i ciagle
ignorowane.

Seascout