[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 13:15:09 CEST

Witam,

Rafal Klepacz napisal:

> Po drugie - prześli mi tego maila, gdzie napisałem, ze dług fundacji to
> dług ZHP.

bardzo proszę:

jakie "kolejne pokolenia harcerzy splacaja" pozyczke, ktorej
udzielilismy fundacji jamborowej? Na jakiej podstawie
to napisales?
Czy teraz jest już jasne, ze chce abys odwolal
swoje stwierdzenie, ze "kolejne pokolenia harcerzy splacaja"
pozyczke dla fundacji jamborowej?

Rafal Bednarczyk