[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 13:38:51 CEST

> jakie "kolejne pokolenia harcerzy splacaja" pozyczke, ktorej
> udzielilismy fundacji jamborowej? Na jakiej podstawie
> to napisales?
> Czy teraz jest już jasne, ze chce abys odwolal
> swoje stwierdzenie, ze "kolejne pokolenia harcerzy splacaja"
> pozyczke dla fundacji jamborowej?

Czytam i czytam i nie wyczytałem, że napisałem, ze długi fundacji sa długami
ZHP.

Prostowałem już to dwa razy Rafale. Z długiej listy kilku punktów Twojego
maila nie zostało prawie nic.

Powiedz mi, jak bedzie spłacany dług Fundacji? Ja mam poważne obawy, że
przez kolejne pokolenia harcerzy.
Napisz mi, czy bedzie inaczej. Mimo kilkakrotnych próśb, nie odpisałes mi. A
dla mnie to własnie ten punkt sprawy. Czy kolejne pokolenia harcerzy będą
słacac dług czy nie? A jesli nie kolejne pokolenia harcerzy - to kto?

Seascout