[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 14:20:36 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of seascout
Sent: Tuesday, April 28, 2009 1:39 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie
Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

> jakie "kolejne pokolenia harcerzy splacaja" pozyczke, ktorej
> udzielilismy fundacji jamborowej? Na jakiej podstawie
> to napisales?
> Czy teraz jest już jasne, ze chce abys odwolal
> swoje stwierdzenie, ze "kolejne pokolenia harcerzy splacaja"
> pozyczke dla fundacji jamborowej?

Czytam i czytam i nie wyczytałem, że napisałem, ze długi fundacji sa długami
ZHP.

Prostowałem już to dwa razy Rafale. Z długiej listy kilku punktów Twojego
maila nie zostało prawie nic.

Powiedz mi, jak bedzie spłacany dług Fundacji? Ja mam poważne obawy, że
przez kolejne pokolenia harcerzy.
Napisz mi, czy bedzie inaczej. Mimo kilkakrotnych próśb, nie odpisałes mi. A
dla mnie to własnie ten punkt sprawy. Czy kolejne pokolenia harcerzy będą
słacac dług czy nie? A jesli nie kolejne pokolenia harcerzy - to kto?

Seascout

Rafał,
a może poczytaj moje mai'e...
Napisałem Ci już - proszę o precyzyjne pytania na mail'a prywatnego -
odpowiem Ci z chęcią.
Nie rozumiem, czemu atakujesz człowieka pytaniami, który nie musi mieć
takiej wiedzy. A na pewno NIE MUSI się nią dzielić z Tobą.
[Równie dobrze zadajmy takie pytanie Prezesowi Rady Ministrów lub Prezesowi
Stoczni Gdańsk, bo to tak samo powiązane - tam pracują przecież rodzice
harcerzy z Trójmiasta, a długi stoczni na pewno będą spłacać kolejne
pokolenia harcerzy (podatkami) :P]

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl