[Czuwaj] Zwroty odplatnosci za RoverWay

Katarzyna Delążek kasia w wawrzyszew.net
Wto, 28 Kwi 2009, 14:41:14 CEST

On wtorek 28 kwiecień 2009 13:03:01 Rafal Bednarczyk wrote:
> Witajcie,

> ponieważ zdecydowana wiekszosc instruktorow aktualnej GK ZHP
> to instruktorzy z linii czyli takie same "szaraczki"
> jak Ty, GK ZHP rownoczesnie z odwolaniem komendy
> kontyngentu na RoverWay podjela decyzje, ze dolozy
> brakujace pieniadze zwiazane z kosztami już poniesionymi
> przez Islandczykow i olbrzymimi roznicami
> kursowymi i zwroci Wam cala kwote. Tylko musi
> te pieniadze zdobyc bo nie ma ich niestety na kupce
> przygotowanych.
>
> Informacja o tym wisi od dawna na stronie ZHP:
> http://instruktor.zhp.pl/news/110/

> [...]

No właśnie, nie ma ich, ale nie ma też wielu innych. Wiem, że Islandczycy
muszą je najpierw przelać na konto ZHP, ale jak się słyszy i czyta o
różnych długach, to zaczynam wątpić, czy te pieniądze szybko zobaczą
swoich właścicieli.