[Czuwaj] Zwroty odplatnosci za RoverWay

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 13:03:01 CEST

Witajcie,

Katarzyna Delążek napisala:

> Świetnie! Po prostu żyć - nie umierać!
> Teraz ludzie, którzy czekają na zwroty z Roverway'u mogą o nich
> zapomnieć na najbliższe...hm... miesiące czy lata? A wakacje za
> pasem...
>
> Zanim ktoś zajmie się nami "szaraczkami" kolejny skarbnik będzie
> rezygnował.
>
> A ponieważ jestem tylko szaraczkiem, to niech ktoś mi wytłumaczy jak
> robią się te długi?

ponieważ zdecydowana wiekszosc instruktorow aktualnej GK ZHP
to instruktorzy z linii czyli takie same "szaraczki"
jak Ty, GK ZHP rownoczesnie z odwolaniem komendy
kontyngentu na RoverWay podjela decyzje, ze dolozy
brakujace pieniadze zwiazane z kosztami już poniesionymi
przez Islandczykow i olbrzymimi roznicami
kursowymi i zwroci Wam cala kwote. Tylko musi
te pieniadze zdobyc bo nie ma ich niestety na kupce
przygotowanych.

Informacja o tym wisi od dawna na stronie ZHP:
http://instruktor.zhp.pl/news/110/

pozdrawiam
Rafal Bednarczyk