ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Czw, 30 Kwi 2009, 08:41:53 CEST

Dnia środa, 29 kwietnia 2009, Lucjan Brudzyński napisał:

> Marcinie,
> Nie, nie będę tego wyjaśniał na tym forum, rzadko kto czytający tę listę ma
> ochotę usłyszeć racje drugiej strony - jeśli chcesz napiszę do Ciebie
> prywatnego mail'a.

To pomówienie, mam zuepełnie inne zdanie na temat uczestników tej listy.

> Napisz mi tylko co dokładnie chcesz wiedzieć - to wymagać będzie od Ciebie
> minimum zaangażowania.

Dokładnie chciałbym rozwinięcie tej myśli:

>RE: ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?
>Od:   Lucjan Brudzyński
>Do:   "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>

>Ryszard...
>Bój się Boga (!), jeśli tak mamy rozmawiać to kończę cokolwiek pisać...
>Skoro nie istotne jest ""Prezesie Fundacji jak-ona-się-tam-nazywa"" to
>znaczy, że mam racje i nie interesuje Was co i jak się działo... i dziać
>będzie.

Otóż mnie interesuje co się działo i dziać się będzie, a dokładniej naprawdę
byłbym wdzięczny, gdyby mnie ktoś przekonał, że ta sprawa nie wygląda tak źle
jak się ją tu przedstawia czyli w skrócie:

1. Osobom pracującym przy wyjeździe polskich harcerzy na Jamboree nie udało
się zdobyć potrzebnych pieniędzy.

2. Niektóre z tych osób w obliczu faktu z pkt 1 pożyczyły fundacji, powołanej
do organizacji tego wyjazdu mnóstwo pieniędzy (ciekawe jaki to procent
budżetu.

3. Te osoby, które pożyczyły starały się ukryć ten fakt przed RN i Zjazdem ZHP
jednocześnie kandydując na funkcje w zarządzie ZHP.

4. Dług ten ma zostać spłacony dzięki wolontariackiej pracy harcerzy i
instruktorów.

I zapewniam Cię od razu, że śledziłem poprzednie i obecną dyskusję dotyczącą
tej sprawy, do tej pory widzę ją tak jak opisałem powyżej.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net