ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Śro, 29 Kwi 2009, 08:23:02 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Marcin Bednarski
Sent: Tuesday, April 28, 2009 5:56 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Dnia wtorek, 28 kwietnia 2009, Lucjan Brudzyński napisał:

>Ryszard, no i dochodzimy do sedna sprawy :)
>Jak ja mogę wytłumaczyć komukolwiek jak jest różnica pomiędzy salamandrą
>plamistą a salamandrą zygzakowatą jeśli dla kogokolwiek to są jaszczurki
>(czyt. bez różnicy)??

No właśnie, to chyba jest najlepszy moment, żeby to wyjaśnić. Wyjaśniej
więc.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net

CYRYL PISZE:

Marcinie,
Nie, nie będę tego wyjaśniał na tym forum, rzadko kto czytający tę listę ma
ochotę usłyszeć racje drugiej strony - jeśli chcesz napiszę do Ciebie
prywatnego mail'a.
Napisz mi tylko co dokładnie chcesz wiedzieć - to wymagać będzie od Ciebie
minimum zaangażowania.

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl