[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Piotr Kołodziejczyk kip.kolodziejczyk w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 15:34:57 CEST

W dniu 28 kwietnia 2009 15:32 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> Rafał ekipę to masz może ty. Ja tu żadnej ekipy nie widzę. I to nie
> Rafał, ani ludzie którzy startowali z nim, kandyduje na nastepną
> kadencję :]
>
> g00rek

No to zes namieszal z tymi Rafalami, ze sie zgubilem o co chodzi...?
admiral