[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 15:51:06 CEST

W dniu 28 kwietnia 2009 15:34 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:

> No to zes namieszal z tymi Rafalami, ze sie zgubilem o co chodzi...?

No chodzi o to o co chodzi od dłuższego czasu, gdy Klepacz pisze
dlaczegóż to nie jest wielbłądem. Bo ani Rafał Klepacz, ani nikt z
jego otoczenia nie startuje do władz na najbliższym zjeździe. Co
więcej, nie ma żadnej ekipy, tajnego stowarzyszenia, czy klubu
wielbicieli Klepacza.

Nawet w redakcji ZHP24 (o ile jest jako taka redakcja) Rafał nie jest
żadnym naczelnym. Nie wiem czy wogóle mamy naczelnego...

A ostatnie tematy pokazują, że o ekipach trudno mówić - ja
niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim z Ryniem, a zgadza się znim na
przykład Cyryl... A i wiele innych osób się wypowiada - ot choćby
Pigwa (która pewnie jest z ekipy Teresy! :D)

Tak więc jeśli Rafał Bednarczyk pisze o jakiejś ekipie, to może jemu
się Rafały pomyliły? Czy jego ekipa startuje to nie wiem :)

pozdrawiam radośnie