Re: Re: [Czuwaj] A jednak...

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Pon, 17 Sie 2009, 20:01:21 CEST

No ja przepraszam ale zdanie seniorów należy cenić i szanować choć
czasami nam ich poglądy nie odpowiadają ale to są też pełnoprawni członkowie ZHP.

Starość mentalna Goorek nie zawsze oznacza złą wolę.

Czasami odnoszę wrażenie, iż część "młodych" instruktorów prezentuje taką
ignorancka postawę: "ja wiem lepiej - nie słucham innych, nie szanuję ich zdania i kpię z ich wieku i doświadczenia życiowego".

Sam ma okazję pracować z seniorami i wiem, ze mają specyficzne poglądy ale w większości potrafią słuchać i pomimo wieku uczyć się. Pod warunkiem, że szanuje się ich poglądy.

Maciej Sas

W dniu 16 sierpnia 2009 19:39 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl>
napisał:

> Rada Naczelna ZHP = "rada starców" ?
> ;-)

Nie no takich uproszczeń oczywiście bym nie robił ;) A i oczywiście
jak zwykle chodzi mi o starość mentalną - ech ile to młodych starców
się w ZHP ostatnimi czasy pojawiło... A może już tylko oni zostają
:(