[Czuwaj] A jednak...

Jędrula jkuny w interia.pl
Wto, 18 Sie 2009, 16:16:52 CEST

Coś w tym jest. Ale w naszej organizacji są tacy, którzy 30-35 latka
traktują jako starego*, który powinien odejść bo to organizacja młodzieżowa.
Bo młodzi w wieku 25, 28 lat tak postanowili. Sam tego doświadczyłem.

A dzieje się tak, że starsi instruktorzy mają więcej doświadczenia i widzą
to czego nie widzą młodsi instruktorzy. A przecież nikt nie lubi być
krytykowany, czy pouczany, choćby w słusznej sprawie.

Choć uważam, że ZHP to organizacja młodzieżowa to miejsce jest tu dla
każdego, niezależnie od wieku. Co nie znaczy, że rada starszych ma nami
rządzić.

I dziwi mnie Rafał Klepacz, który już uważa się za zbyt starego na
Naczelnika, ale widać to jakiś trend, skoro GK ZHP ogłaszając konkurs na
szefa polskiej reprezentacji na ConCordie 2010 daje cenzus wieku na 30 lat.

(*Dla Rady Europy młodzież jest do 30 roku życia, a dla Unii Europejskiej do
25)

Jędrzej
lat 33

Maciej Sas> No ja przepraszam ale zdanie seniorów należy cenić i szanować
Maciej Sas> choć czasami nam ich poglądy nie odpowiadają ale to są też
Maciej Sas> pełnoprawni członkowie ZHP.

Maciej Sas> Starość mentalna Goorek nie zawsze oznacza złą wolę.

Maciej Sas> Czasami odnoszę wrażenie, iż część "młodych" instruktorów
Maciej Sas> prezentuje taką
Maciej Sas> ignorancka postawę: "ja wiem lepiej - nie słucham innych, nie
Maciej Sas> szanuję ich zdania i kpię z ich wieku i doświadczenia
Maciej Sas> życiowego".

Maciej Sas> Sam ma okazję pracować z seniorami i wiem, ze mają specyficzne
Maciej Sas> poglądy ale w większości potrafią słuchać i pomimo wieku uczyć
Maciej Sas> się. Pod warunkiem, że szanuje się ich poglądy.

Maciej Sas> Maciej Sas

W dniu 16 sierpnia 2009 19:39 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl>
napisał:

> Rada Naczelna ZHP = "rada starców" ?
> ;-)

Nie no takich uproszczeń oczywiście bym nie robił ;) A i oczywiście
jak zwykle chodzi mi o starość mentalną - ech ile to młodych starców
się w ZHP ostatnimi czasy pojawiło... A może już tylko oni zostają
:(

Szukasz pracy? Sprawdź nasze oferty!
http://link.interia.pl/f22b8