[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 58, Numer 9

Anita Regucka regucka w gmx.net
Czw, 20 Sie 2009, 12:19:10 CEST

> Date: Wed, 19 Aug 2009 12:27:15 +0200
> From: lukasz czokajlo <l.czokajlo w gmail.com>
> Subject: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 58, Numer 8
> To: czuwaj w listy.czuwaj.net
>
> Moim zdaniem problem nie polega na tym, że ktoś ma w metryczce 32 czy 35
> lat.
> Dzisiejsi 30+ wychowali się w innej epoce i z całym szacunkiem
> przestają
> ogarniać to jak wygląda życie współczesnych nastolatków.
>
> Zróbcie rachunek sumienia i spróbujcie wymienić z pamięci a nie z netu
> ;)
> [...]

Ale po co? Czy jest to wiedza istotna do stawiania wyzwan? Do ksztaltowania postaw? itd...

Pracuje z dzieciakami 8-11, nie mam wiedzy o modnych ciuchach, reklamach, pilkarzach ani gwiazdkach pop, ale nie czuje sie przez to niepelnosprawna. Jestem najmlodsza osoba w kadrze druzyny, a jakos mamy liste dzieciakow oczekujacych na wolne miejsce.

Anita, 30+
--
Jetzt kostenlos herunterladen: Internet Explorer 8 und Mozilla Firefox 3 -
sicherer, schneller und einfacher! http://portal.gmx.net/de/go/chbrowser