[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 58, Numer 9

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 20 Sie 2009, 16:44:11 CEST

W dniu 20 sierpnia 2009 12:13 użytkownik lukasz czokajlo
<l.czokajlo w gmail.com> napisał:
> Drobne złośliwości moich przyjaciół oczywiście wynikają z nieukrywanej
> zazdrości.
> Cóż innego im pozostaje...
>

> Wracając do tematu.
> Moim zdaniem brakuje kompleksowego myślenia połączonego z badaniami. nie
> wiemy jakie modele są najbardziej efektywne, jakie gwarantują ciągłość,
> jakie powinniśmy wspierać a jakie rugować jak najszybciej.
>
> A te badania i analizy to my jeszcze mamy w GK czy już nie?

Czoczo pliz. Do tego maila przykleił się tak długi ciąg cytowanego
tekstu, że moja przeglądarka prawie się zawiesiła ;) (no Opera pewnie
by nie dała rady :D)

TNIJ!
:)