[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 58, Numer 9

lukasz czokajlo l.czokajlo w gmail.com
Czw, 20 Sie 2009, 12:13:02 CEST

Drobne złośliwości moich przyjaciół oczywiście wynikają z nieukrywanej
zazdrości.
Cóż innego im pozostaje...

Wracając do tematu.
Moim zdaniem brakuje kompleksowego myślenia połączonego z badaniami. nie
wiemy jakie modele są najbardziej efektywne, jakie gwarantują ciągłość,
jakie powinniśmy wspierać a jakie rugować jak najszybciej.

A te badania i analizy to my jeszcze mamy w GK czy już nie?