Odp: [Czuwaj] jak harcerski tygodnik dla młodzieży dał głos gejom i lesbijkom, i co z tego wynikło

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Czw, 27 Sie 2009, 14:29:51 CEST

Dnia 27-08-2009 o godz. 12:07 seascout napisał(a):
> Polecam tekst Mariusza Szczygła, z jego bloga:

> Okazuje się, że w latach 80 ZHP było bardziej awangardowe niż dzisiaj...
> Może warto wracać do tej tradycji?
>
> Seascout

To bardzo ciekawe i nawet kuszące,
ale coś konkretnego proponujesz?

np obszary, które moglibyśmy zagospodarować?
bo mam wrażenie, może mylne, o szarej rzeczywistości lat 80tych, kiedy
szaleństwem było kolekcjonowanie opakowań po czekoladach.

Wtedy ktokolwiek coś robił, sam z siebie, wbrew bylejakości był w
awangardzie.
Nie ujmuję zasług wydawcom na przełaj (sama podkradałam bratu)

Pytanie do listowiczów - w których aspektach życia społecznego brakuje
wam najbardziej harcerstwa?

pozdrawiam
Ania Nowakowska

Streetball na start!
Zobacz rozgrywki najlepszych w 7 miastach
już 4 września. Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fstreetball.html&sid=846