[Czuwaj] czego nie będą potrzebowały harcerki po letnim obozie

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Nie, 30 Sie 2009, 20:02:54 CEST

Michal Gorecki pisze:
> Hmm jakby ci to. Moze humor nie jest przedni ale dlaczego akurat TAKIE
> oto przedmioty wisza na drzewie i kto nie potrzebuje ich (na jakis
> czas) to chyba powinienes wiedziec :] I nie jest to abstrakcja. Choc
> lepiej jak planowana (wiem co mowie ;)
>
> g00rek

Nie przewinąłem strony w dół i widziałem tylko ten zamazany rysunek :>

--
Czuwaj!
HO Tomasz Chabinka

"Ukochanie i odczucie idei bardziej ją wcieli w życie niż
najokrutniejsze regulaminy." Andrzej Małkowski