[Czuwaj] Zjazd

Barbara Wojtaszek barbaska.wojtaszek w gmail.com
Pią, 4 Gru 2009, 22:29:13 CET

Ale kiedy struktura zbankrutuje? Jak to stwierdzic? Nawet jesli GK
zbankrutuje finansowo - mam na mysli przez dlugi Zwiazku, to przeciez
choragwie nie zbankrutuja rownoczesnie razem z nia? Tak sie teoretycznie
zastanawiam, kiedy to prawdziwe harcerstwo moze nastapic - gdzie wczesniej,
gdzie pozniej... Albo raczej w jaki sposob teraz, w nowej rzeczywistosci,
przyjdzie tworzyc warunki rozwoju tego prawdziwego harcerstwa... Bo jakos
nie moge siasc w kacie z zalozonymi rekami i czekac na bankructwo swojej
choragwi...
Barbaska Wojtaszek