[Czuwaj] Zjazd

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 4 Gru 2009, 23:10:38 CET

Basiu, ZHP wybrano już w 2007 roku. Już nie chce przypominać, kto jak wtedy
wybierał. Ten Zjazd jest tylko potwierdzeniem wtedy wybranego kierunku.
Dlatego grupa trzymająca dziś władzę nie dopuści do posiadania osobowości
prawnej przez hufce, załatwili sobie już kadencyjność jak słyszę itp. itd.
Wiem jednak, że tacy ludzie jak Ty robia własnie to harcerstwo, o które
chodziło i chodzi ludziom będącym dzis w mniejszości w ZHP. Dlatego trzeba
pracowac dalej, u podstaw, pamiętając, że zbliżaja się Zjazdy Choragwi.
Pzdr.
SW

From: "Barbara Wojtaszek" <barbaska.wojtaszek w gmail.com>
Ale kiedy struktura zbankrutuje? Jak to stwierdzic? Nawet jesli GK
zbankrutuje finansowo - mam na mysli przez dlugi Zwiazku, to przeciez
choragwie nie zbankrutuja rownoczesnie razem z nia? Tak sie teoretycznie
zastanawiam, kiedy to prawdziwe harcerstwo moze nastapic - gdzie wczesniej,
gdzie pozniej... Albo raczej w jaki sposob teraz, w nowej rzeczywistosci,
przyjdzie tworzyc warunki rozwoju tego prawdziwego harcerstwa... Bo jakos
nie moge siasc w kacie z zalozonymi rekami i czekac na bankructwo swojej
choragwi...
Barbaska Wojtaszek