[Czuwaj] Zjazd

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 4 Gru 2009, 23:58:25 CET

W dniu 4 grudnia 2009 23:39 użytkownik Robert Borzecki
<zielony_beret w wp.pl> napisał:
> Trudno się z g00 nie zgodzić. Nie wiem co myśleć o delegatach, o ich
> sposobie pojmowania organizacji i innych kluczowych  dla każdego
> instruktora sprawach.
> Wyżej Sławek napisał, że władza umacnia swoje pozycje. Właśnie załatwili
> sobie kadencyjność. Żal tego słucgać...

Wiesz co Bożek,
ja pamiętam, że na zjeździe 4 lata temu były osoby które mówiły że nie
ma co się cieszyć, bo jeszcze przed zjazdmi chorągwi jest zjazd w 2009
roku. Pamiętam dobrze. Sprawdziło się. Niestety :(

A reszta - no cóż. Z tak ukłądną GK-ą wszystko musiało przejść. A
jakże. I ja wiem, że wg tejże GK-i to wszystko są środki uświęcone
przez cel.

No cóż. Marszałek Pétain pewnie też tak myślał. Przykro.