Re: [Czuwaj] Bezrozumno¶æ zjazdu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 5 Gru 2009, 09:38:32 CET

W dniu 5 grudnia 2009 01:38 u¿ytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisa³:

> Górek, bardzo Ciê proszê, nie pisz o "bezrozumno¶ci zjazdu", bo w ten sposób obra¿asz delegatów. Nie wiem na ile dok³adnie ¶ledzi³e¶ obrady zjazdu, ale byæ mo¿e zauwa¿y³e¶ ¿e za zniesieniem kadencyjno¶ci g³osowa³o 90 osób a za jej zachowaniem 87 osób. Kadencyjno¶æ zosta³a zniesiona dok³adnie 3 g³osami.
> Czyli PONAD 49 PROCENT BY£O ZA ZACHOWANIEM KADENCYJNO¦CI!
> Ale Ty, pisz±c o "bezrozumno¶ci" i cytuj±c d¼wiêki wydawane przez owce, obra¿asz tak¿e te 49%.
>
> Micha³ Piotrowski
> (ekipa radia zjazdowego)

Sprê¿yna, ¶ledzê zjazd do¶æ uwaznie, mo¿e nie wizj±, ale na pewno
foni±. ¦ledzê i porównujê do poprzednich zjazdów. I wyci±gam wnioski.
My¶la³em, ¿e ju¿ jestem daleko od tego, ale jednak chyba nie mogê
obojêtnie na to patrzeæ - zreszt± podobnoe nie tylko ja jestem w
takiej sytuacji.

Proszê ciê, nie pisz po raz kolejny ¿e super, ¿e delegaci super, ¿e
¶rednia wieku super itp. Ja widzê co siê dzieje.
Skoñczy³y siê we mnie pok³ady dyplomacji, jak po raz kolejny widzê
stado marionetek. NIE, nie pisze o wszystkich. Oczywi¶cie ¿e nie.
Piszê o wiêkszo¶ci. Tej wiêkszo¶ci, któr± (jak co 4 lata) daje siê
¶wietnie zmanipulowac. Ot co.

Nazywajmy rzeczy po imieniu, ja mam do¶æ g³upiej zabawy w pseudodyplomacjê.