[Czuwaj] Zjazdowe info na zhp.pl

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Sob, 5 Gru 2009, 08:13:09 CET

Witam!
Tak sobie rano wszedłem na stronę zhp.pl i oto, co znalazłem:
http://zhp.pl/news/511/

Niby na pierwszy rzut oka wszystko OK, ale jak się wczytać, to można
znaleźć 2 kwiatki:
- póki co to zjazd obniżył granicę wieku starszyzny (i słusznie), ale
granicę wieku wędrowników formalnie musi zmienić dopiero RN w stosownej
uchwale mniejsza, o to, że to powinno być naturalną konsekwencją, ale
jednak formalnie mamy mowę o starszyźnie).
- w newsie stwierdzono, że KH może liczyć tylko 3 członków, co jest
bzdurą, bo 3 osoby to minimum, a jak jakiś hufiec odczuje taką potrzebę
to KH może mieć i 20-osobową...

Niby to są "bzdety", ale od oficjalnego serwisu informacyjnego ZHP można
by wymagać pewnej precyzji...

  A co do opinii g00rka, to chyba muszę się z nią zgodzić. Bo niestety
stopień "ubaranowienia" delegatów okazuje się nadal zbyt duży, przez co
ogólnie nie wypadają za wesoło, także w mych oczach. Widać to po
wynikach głosowań. Mnie osobiście na łopatki rozłożyła młoda delegatka,
która w wypowiedzi dla radia zjazdowego była święcie przekonana, że
kadencyjność została. Ciekawe jak zagłosowała, bo tu każdy głos się
liczył... Może swe zdanie zmienię po dniu dzisiejszym, ale póki co:

Beee! ;(

  Pomijam tych, którzy naprawdę tam myślą, co nawet czasami w relacji
audio wychodziło. Patrząc na wyniki głosowań, to około 1/3 delegatów
regularnie myśli ;), a przy kadencyjności, to chyba wyszedł stosunek
głosów "twardy beton" vs "myślący" i "czasem myślący".
  Choć generalnie słuchanie wczorajszych obrad nad statutem wymagało
sporej dawki cierpliwości wobec wypowiedzi niektórych delegatów i
członków prezydium zjazdu...

Pozdrawiam;
Cebul

Triumf polskich bokserów w Ełku