[Czuwaj] Zjazdowe info na zhp.pl

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 5 Gru 2009, 09:45:02 CET

W dniu 5 grudnia 2009 08:13 użytkownik Mateusz Cebula <onionek55 w wp.pl> napisał:

>  Pomijam tych, którzy naprawdę tam myślą, co nawet czasami w relacji
> audio wychodziło. Patrząc na wyniki głosowań, to około 1/3 delegatów
> regularnie myśli ;), a przy kadencyjności, to chyba wyszedł stosunek
> głosów "twardy beton" vs "myślący" i "czasem myślący".
>  Choć generalnie słuchanie wczorajszych obrad nad statutem wymagało
> sporej dawki cierpliwości wobec wypowiedzi niektórych delegatów i
> członków prezydium zjazdu...

Ja niestety muszę też dać dużego minusa prowadzącemu - Rafałowi Socha
(Sosze?), którego do tej pory zawsze podziwiałem za profesjonalne
prowadzenie zjazdów. Stoicki spokój i opanowanie zachował, natomiast
brakuje mi na tym zjedzie dokładnego czytanie za czym i przeciwko
czemu głosujemy. Owszem, czasami się to pojawia, ale najczęściej -
nie. Nie oszukujmy się, co z tego, że "każdy ma przed oczami". Wnioski
są non stop poprawiane, ludzie nie widzą wszystkiego przed sobą,
komisja statutowa z tego co słyszę też nie staje na wysokości zadania
i do tego słynne podwójne negacje w stylu "kto jest za odrzuceniem
wniosku o odrzuceniu poprawki o nie kandydowaniu" :)
Niestety chyba trzeba wyjaśniac to kolokwialnie. Tym bardziej, że
chyba jest czas - 4 dni, i automatyczne głosowania.

Ja chyba się boję co wyjdzie ze statutu w ten sposób uchwalanego.
Dobrze byłoby chyba nie przegłosować tego stautu (en bloc), powołać
zespół statutowy, który teraz w ekspresowym tempie zajmie się dogłębną
analizą sytuacji i konstrukcją nowego statutu. I będzie to projekt
zespołu zjazdowego, a nie RN, GK, KPW itp.