[Czuwaj] Transmisja video

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Sob, 5 Gru 2009, 22:29:39 CET

Według mnie najpierw musi być popyt na taką usługę.
Narazie jak widać w statystykach shoutcasta, najwyższy peak słuchalności
radia wynosił 208 osób jednocześnie.
Jak na moje 208 osób z całego związku i pewnie innych osób z zewnątrz to
zapotrzebowanie na takie usługi jest, ale jest nikłe.
Wątpię że jakby było strumieniowanie wideo, czy byłoby lepiej.

Ł.

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, December 05, 2009 10:01 PM
Subject: [Czuwaj] Transmisja video

Zapytam w przerwie w słuchaniu, bo trochę usypiająco się zrobiło akurat :)
Powiedzcie mi - w czym jest problem aby zrobić dobrą transmisję video?
Czy do tego potrzebne jest jakieś nie wiadomo jakie łącze? Do
transmisji skype o bardzo dobrej jakości w sumie nie jest... Ale to
pewnie trochę inna sprawa, a ja się aż tak na tym nie znam :) Bo może
na następnym zjeździe (kiedy w domach będą telewizory 3D) może uda się
zrobić dobre video :)