[Czuwaj] Transmisja video

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 5 Gru 2009, 23:11:09 CET

W dniu 5 grudnia 2009 22:29 użytkownik Łukasz Pierzchalski
<admin w torun.zhp.pl> napisał:
> Według mnie najpierw musi być popyt na taką usługę.
> Narazie jak widać w statystykach shoutcasta, najwyższy peak słuchalności
> radia wynosił 208 osób jednocześnie.
> Jak na moje 208 osób z całego związku i pewnie innych osób z zewnątrz to
> zapotrzebowanie na takie usługi jest, ale jest nikłe.
> Wątpię że jakby było strumieniowanie wideo, czy byłoby lepiej.

208? LOL. Abstrahując od tego, że to skądinąd sympatyczna liczba ;) to
jednak mówi ona wyraźnie o zainteresowaniu "dołów" zjazdem.

To tyle w kwestii mojej niegdysiejszej chęci organizacji zjazdów
bezpośrednich o których dyskutowaliśmy właśnie z Maćkiem na
Facebooku... :/