[Czuwaj] Transmisja video

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Sob, 5 Gru 2009, 23:24:55 CET

Michal Gorecki pisze:
> To tyle w kwestii mojej niegdysiejszej chęci organizacji zjazdów
> bezpośrednich o których dyskutowaliśmy właśnie z Maćkiem na
> Facebooku... :/
>
> g00rek

Wiesz g00rek, tak jak pisałem na FB - chyba dochodzisz do twierdzenia,
ze to druzynowi sa "zli", bo nie rozumieja o co chodzi w tej
"demokracji" ZHPowskiej.
A mnie się po prostu wydaje, że to ta "demokracja" jest do bani, skoro
nie trafia do drużynowych.
I tak będzie, dopóki się ZHP nie przeorientuje pracę z drużynowymi i
dobrą komunikację wewnętrzną. A temu muszą służyć raczej przemiany
demokratyzujące związek, a nie odwrotnie.

Z resztą w tej formie, to chyba do niewielu trafia....

Późno, nudno... idę spać ;)
Pozdrawiam,
Maciek