[Czuwaj] Kadencyjnosc

109mdsh w lagiewniki.zhp.pl 109mdsh w lagiewniki.zhp.pl
Pon, 7 Gru 2009, 14:40:45 CET

Według uchwały XXXIII Zjazdu wprowadzającej zmiany do Statutu za kolejną
rozpoczęta w 2006 kadencję uznaje się kadencję tych komendantów chorągwi,
którzy nieprzerwanie pełnia funkcję od 2000r (par 6 ust 2)
http://dokumenty.zhp.pl/pliki/glowny_20070527_201739_u_xxxiii_zjazd_zhp_zmiany_statut_zhp.doc

pozdrawiam
Zbyszek Skupiński