[Czuwaj] Kadencyjnosc

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 7 Gru 2009, 14:12:44 CET

W dniu 7 grudnia 2009 14:00 użytkownik Jędrula <jkuny w interia.pl> napisał:
> W przyszłym roku kończy się chyba kadencja 8, czy 9 komendantów.
> Czyżbym się mylił? Tak mówiono w kuluarach zjazdu. Dlatego chcieli co
> poniektórzy kolejny zjazd zrobić, po wynikach ws. Kadencyjności.
>
> Jędrzej

Zaraz, poprawcie mnie. Kadencyjności nie uchwalono w 2005? I chyba od
wtedy dopiero liczą się dwie pełne kadencje? Czyli
1. ->2010
2. ->2014

@skrukwa:
2) obecni młodzi delegaci wyjadą do Irlandii albo odejdą z ZHP w międzyczasie

Po pierwsze czasy Irlandii powoli się kończą :) Po drugie ja
przestałem idealizować młodych delegatów. Młody beton niestety jest
często o wiele gorszy, bo to beton żarliwy. Wiek nie jest niestety
wyznacznikiem...