[Czuwaj] repertuar i gust muzyczny (z inspiracji G00)

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 7 Gru 2009, 22:33:32 CET

W dniu 7 grudnia 2009 22:08 użytkownik Maciej Syska
<msyska w czarna13.pl> napisał:

> Patrząc na "estetykę" imprez takich jak zjazd, czy zloty, mam wrażenie, że
> jednak bliżej nam do Tunezji... ;)

Szacunek trzeba oddać Wędrowniczej Watrze :)
Ale rzeczywiście większość innych imprez - jak to już kiedyś napisałem
- wali szczurem (bo trąci myszką to zbyt delikatne określenie :]).

Ale może to pokłosie tego, że mieliśmy kiedyś miliony członków i była
to masa krytyczna do wytworzenia się swoistego małego świata, który
przy obecnej ilości członków jest jedynie parodią historyczną.

I jeszcze jedno - nasze odnoszenie się do formy sprzed 20-30 lat jest
o tyle bardziej groteskowe, że była to epoka komunistyczna. Ale nie
tylko to jest problemem.
Bo podobnie groteskowo wygląda drużyna stylizująca się na underground
lat 70tych. To wszystko średnio kręci dzisiejszą młodzież chyba.

Ale my mamy chyba zbyt wiele osób kultywujących własne wspomnienia i
pragnących zatrzymać przez to czas. A ja ciągle mówię - nie chcę się
Was (nas) pozbyć. Po prostu do drugiego szeregu marsz :)